mirayilknurtolga Eshas22 en son akşam üzeri uyur 7buçuk gibi kalkar. Saat 11 gibi uyursa gece 2kere uyanır meme emer, bazen de 10buçuk gibi yatar 11de kalkar bir şekerleme yapmış olur, gece 1e kadar uyumaz.
Eshas22 mirayilknurtolga hımmm benımkının gunduz uykuları da yarım saat 10 a kadar 50 kere uyuyp uyanır
mirayilknurtolga obirannee meme+devam sütü olarak devam ediyoruz. Aslında tam 8 saat değil 6-8saat arası. Doktorumuz bir sıkıntı olmayacağını aksine kesintisiz uykunun ebeveyn olarak bize de iyi geleceğini söyledi. Acıkınca zaten uyanıyor. Burada bir birimize önerilerde bulunabiliriz ama doktorumuzun dediği esastır değil mi?
mirayilknurtolga Avsininannesi15 valla ya 🥴 herkes çocuğu için en iyisini ister. Her çocuk farklıdır. Herkesin doktor tavsiyesi değişik olabilir. Her anne çocuğu için neyin daha iyi olacağını bilir. Hisseder. Kime göre neye göre demek istiyorum bazen.
Emirimannesi Eshas22 cnm bnm bebegimde saat başı değil bazen 20 dk bir emmek isterdi alışkanlık olmuştu yatırınca ağlıyordu inanki zamanla sabredersen geçiyor sütümde dahada taşıyordu şimdi 4 aylik oldu gece 2 kere kalkıyor bu seferde ona canımı sıkıyorum yani düzelir cnm sen sabret
Gunayotbasi61 Eshas22 benim oğlum da 4 aylık gece 2 saatte bir kalkar ya da 3 saat de 1 kalkar yer yatar canım dediğin gibi aç olan bebek uyumaz ve ağlar
nilay35 Avsininannesi15 walla ben kurdum belki inanirsiniz belki inanmazainiz gece uyanmasi tabiki dogal ama yatma saati 5 aylik olduk hala 9.30 en gec 10dur kucuklukten alistirdim ben birakmadm kendi istedigi saatte uyusun die