Kasım ayında sezeryan doğum yaptım. O zamandan beri nedense ara ara boyle şişkinlik gaz sorunum var 😒 karnım 6 aylık hamileyken böyle sismemisti birden şişiyor bı turlu geçmiyor çok rahatsız edici.🤦🏼♀️ Var mı benim durumunda olan veya bı önerisi olan 🤔