Geçti aslında kakayla bir idrar yaptığı için biz idrarını göremiyormuş. İlk zamanlarda çok kaka yapması normalmiş. Önemli olan çişli bez sayısı günde 3 4 tane çişli bez değiştiriyorsanız doyduğu anlamına geliyor. Saat başı emzirmelisiniz yenidoğan olduğu için 😊