Humaervakusunannesi ya benim oğlum da 11 aylık ama bişi yemiyor. Çorbalar yapıyorum hep döküyorum bende. Kaşık mamaları bazen yiyor ama ek gıda kadar sağlıklı değil diye fazla vermek istemiyorum. Ben günde 4 öğün veriyorum az mı acaba? Sizler kaç öğün veriyorsunuz. Ayrıca meme vermiyorum yani emzirmiyorum sadece ek gıda 4 öğün. Kahvaltı da yumurta yoğurt bebe bisküvisi, 2. Öğün kaşık maması, 3. Öğün meyve ile yoğurt, 4. Öğün pirinç unu yeterli mi acaba?