Benim.bebegim de 2900 doğmuştu ve 1.ay aşısını yaptırmaya gittiğimde kilosu sadece 3250ydi. Ebeler sadece 350 gram almış çok az bu kilo. Mama da ver dediler. Sütüm azdı zaten benim devamlı memede emiyordu pek doymuyor gibiydi. Kilosuda az artınca mamaya da başladım ben canım. Günde 3 defa da mama veriyorum emdikten sonra. Sende içini ferah tut hiç strese girme cisli ve kakali bezi gayet iyi duruyor. Bizi de haberdar et doktordan çıkınca 😊