emircinarinannesi yenidogan anneler gaz damlasi kullaniyormusunuz ? kullaniyorsaniz markasi nedir ve memnunmusunuz yan etkisi varmidir . bebeginizin gazi ile nasil bas ediyorsunuz ?
ikikizceanasi emircinarinannesi ben birkaç damla kullandım ama fayda etmedi en son nurse hurweys aldım o birZ işe yaradı gibi canım tabi sürekli masaj yapıyorum çok gazlı benim kızım inşallah 3 ay cabuk gecerde kurtuluruz bu gazdan umudum o yönde