Kelebegimmmm zar zor sürekli dans ederek şarkı söyleyerek oda oda gezerek hep emzirdim, genelde geceleri daha güzel emiyordu ama bazen gece bile aynı şeyleri yaşamak zorunda kaldım, eşiminde desteği ile bugünlere geldik , önceleri hep itiraz ediyordu memeyi almak istemiyordu, ilk iki üç dk çok zordu memeyi kabul ettirip emzirmeye başlamak, ama şimdi direk memeyi alıp emmeye başlıyor çok şükür , hep dua ettim ayakta da olsa kendiliğinden alsın emsin diye , bir de son zamanlarda emme süresi dışında memelerin farkına vardı bazen elleriyle vuruyor çekiştiriyor bende oynamasına izin verdim belki faydası olur diye sanırım artık benimsedi onları , ama çok zor bir süreçti hep bi ay bi ay daha diye diye motive ettim kendimi , bakalım bundan sonrası nasıl olacak