Bebegim 3 ay 13 günlük 15 gündür mama reddi yasiyoruz inek sutune alerjen mama kullaniyoruz 3 çeşit var suan 3 nu de reddediyor amip olmustu istahi ondan yoktur dedik amip gecti yemedi mama değiştirdik yine ayni sadece uykuda ne yedirebilirsem ama su versem iciyor onceden su yada emzik verip ardindan mamayi vererek kandiriyorduk simdi oda yok avent biberon kullaniyorduk farkli biberon denedik yine ayni cok uzuluyor insan uyanikken surekli ac basina boyle birsey gelen var mi :(