Ayyss Merhabalar, bebeğim 10 günlük, 2 saatte bir beslenmesi gerektiği söylendi. Ama uyandırıp beslemek ne mümkün, çok ağır uyuyolar, zar zor uyandırıp 2,5 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Bu 2 saat düzeni ne zamana kaar devam ediyor?
dertlikerkenez Ayyss sarılık riski bitip en az 1 aylık olması gerekiyor henüz organları depolama yapmadıgı için illa emzirmelisiniz (ay genelde uyandırma uyusun acıkınca uyanıp emer derdim ilk kez uyandır emzir diyorum☺️)
Ayyss Zulubik oyyyy yani çokkk yorucu iki saatte bir, benim emzirmem biraz sıkıntılı, yani beslenmesi 1 saati buluyor. Memeyi tuttur vs derken 🤦🏻♀️