Kucukanne06 Hanımlar benim sütüm azaldı galiba yetmiyor bebeğime varmı hemen süt artıran bir şey bırde gun içinde hep su içmeyi unutuyorum nasıl bir şey yapsamda unutmasam
Omerinannesi342 Kucukanne06 valla canım ben her şeyi denedim bi hurma iyi geldi sanki ama sütün gelip gelmemesi hormonel bir durum
Kubra16272 Kucukanne06 kaç aylık canım bebegın ya hep aynı seyler benim en cok pekmezi yumurta işe yaramıstı
Zehra1994 Su hatırlatıcı indirin telefonunuza mutlaka çok önemli unutuyorsunuz. Ve arttırmak için de uyuyun uyku yapıyor bence diğer kullandığın herşey sadece sütün kalitesini arttırır miktarını değil
Kucukanne06 Zehra1994 çok teşekkür ederim canım doğru deneyeceğim evet çok unutuyorum ondan içemiyorum
Ozlmslm42 Kucukanne06 ben şişeyi doldurup gözümün önüne koyuyorum gecede yatak odasına götürüyorum bebeği emzirmeye kalktıkça içiyorum sizde öle yapabilirsiniz. Yada google playde su içmeyi hatırlatcak uugulamalar var onları indirebilirsiniz
Linasuannesi Kucukanne06 şişeyi doldur bardakla içemessin ben iki aydır öle yapıyorum bir gün şişem yoktu kalkıp birbardak su almıyordum sütün yüzde 80 i su kesinlikle içmen lazım tahin pekmez kimyon iç ve kesinlikle dere otu