Merhabalar, 2 aylık kızım var kucağıma aldığımda başı küçük emrah gibi yana dönüyor 😁düzeltmeye çalışıyorum direnç gösteriyor. Boyun kası mı kısa anlamadım taktım iyice. Yatırdığımda dikkatini çekecek şeyler gösterdiğimde sağa sola hareket ediyo okey ama kucakta niye kafası tek yöne yatıyor, bu aylarda kafa hareketleri nasıl olmalı, normal mi değil mi bilgi verirseniz ona göre hastanenin yolunu tutucam 🤦🏻♀️.