Gulap-1234 internetten araştırın çünkü görmeden anlamanız zor biraz. Eds (emzirme destekleyici sistem) olarak geçiyor. Medikalden ya da internetten 5 veya 6 nolu beslenme sondası alıyorsunuz. O sondanın bir ucunu mama hazırladığını kaba salladiriyorsunuz diğer ince ucunu memenize bantliyorsunuz. Ucu meme ucuna denk gelecek şekilde. Bebek memeyi emerken aslında mamayi çekiyor aynı zamanda bu sistem sayesinde. Benim de sütüm az, bu sistemle bebeğimi besliyorum. Memeyi emdigini sanıyor ama aslında mamayi yiyiyor bu durumda memede süt varsa onuda çekmiş oluyor tabii. Araştırın bence işe yarayabilir.