MuhammedAmine Deletedmom278 geçen gün 170 liraydı bu e bebekte ben alamadım ama ne kadar pahalı n11 de sanırım trendyolda daha uygun
MuhammedAmine Deletedmom278 2 ay önce alıp bir sebepten iptal etmek durumunda kalmıştım şu arada ki fiyat farkına bakarmısın 🙄 ben almak istediğimde 180 liraymış şimdi fiyata bak
Deletedmom278 MuhammedAmine Gerçekten öyle. Bunu ne kadara aldı eşimin abisi haliyle soramadım. Ama çarşıda herhangi bir çocuk mağazasından almış diye duydum. Eminim oralar da daha uygundur.
Deletedmom278 aramsamsam Ay vallahi Cansu şöyle bir yere gidince kendi kendine uslu uslu oynasa bende bi kahve alsam çimlere otursam bi Van gölünü seyretsem. Çok mu şey istiyorum be. 😂
aramsamsam Deletedmom278 çok şey istiyosun 😅 Kuzey kara fatma denen böcekten bile yedi (o çıtırt sesi kulağımda hala🤢) iki saniye bırakınca neler yapar sen düşün. O yüzden uslu uslu oynamak bizlere hayaaaalll😏