Benim oğlum da 15 günlük bazen ikisini emzirebiliyorum bazen tek 15 20 dk bazen 30 dk emiyo sarılığı var diye sıık sık emziriyodum 1 saat en fazla 1 buçuk saat hiç ağlamadığı için doyduğunu düşünüyorum bende şimdi sarılığı geçti 2 saate yakın emzirmemeye çalışıyorum