Ozgeoyku Bebeğim 4 gün önce 2 Aylık aşısını oldu ama aşıyı olduktan sonra gündüz uyku diye bişey kalmadı öyle 13.00 den sonra uyumuyor uyusa bile 15 dk oda ayakta ayaktan inince direk uyanıyor akşam 22 oluncaya kadar neden acaba??
Ozgeoyku nursocum aşı olunca bizimkinde uyudu ben şu 2 günden bahsediyorum 2 gündür gündüz uyumuyor çocuk
nursocum Ozgeoyku aşıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum yani etkisi geçmiştir ağlıyorsa biraz calpol verin belki kolu falan ağırıyordur