RundownMom armudun sapı,üzümün çöpü😂olmaz ama boyle incik cincik takılırsanız.biz ferrum kullanıyorz.gayet normal cocugum.bızlere de kullanmışlar zamanında bır takım ılaclar suan gayet sağlıklıyız hatta cocuklarmz bıle olmuş☺️🙏🏻cok takılma başın ağrır😉