Ebru38 aptamilde 1 numara da smayı bilmiyorum muhtemelen aynıdır biz de aptamil kullanıyoruz. Benim bebeğime hastanede 3 saatte bir verdiler mamayı kan tahlilinde kan şekeri düşük çıkmıştı hemşire koşa koşa gelip aç bu çocuk çabuk besleyin demişti. Ya ölçeğini artırın ya da saat aralığını kısaltın her bebek bir olmuyor benimki de o zamanlar çabuk acıkıyordu bazen saat başı 1 veya 2 veriyodum