Ebru38 canım insanlar söyler ağızları torba değil. Helede yeni bir anne gördüklerinde hiç susmazlar. Bizim bi akrabanın çocuğu mama ile büyümüş aşırı asi ve sürekli hırçın laf dinlemez. Sürekli çocuğa mama ile büyüdüğü için böyle oldu diyorlar. Ama ne alakası var ki ilgisiz sevgisiz büyüdüğü için olabilir mi dedim bende. Şimdi biz annelerimizin bizi emzirdigini hatırlıyor muyuz?, hayır değil mi. Anne ile bebek arasındaki bağ anne karnında kurulur. Şimdi annemizin yerini kim alabilir. Kim onlar gibi bizi sever. Sürekli sarıl bebeğine kulağını kapat.