T-1234 ben kullandim .kızım 2 haftalikken felan gaz sancısından acile gitmistik. Ordaki doktor vermişti. Günde sabah akşam ac karna 4 damla ver demişti. Hergün aynı saatlerde verdim 1 hafta boyunca. Gaz sancisi geçince bıraktim. Faydasini gördüm yani. Alerji felan da yapmadi. Şuan 44 günlügüz, ara sıra gaz sancisi olursa veriyorum, 4-5saat sonra gazini kakasini rahat rahat yapiyor.