Oznur_ Bnde ilk 40 cıktık tan 10 15 gun sonra oldum bebeğim 4 ay 13 gınluk şimdi tekrar pşdım o ara Boslukta olmadım
Minik_fasulyem27 25 Şubatta sezaryen Doğum yaptım 25 Mayıs bayramın ikinci günü regl oldum yani tam 90 gün sonra olmuşum
Peki Betull28 6 aylık kızım hala olmadım karnımda bir yığıntı var gibi hissediyorum bir an önce olsam da artık korkularım gitse her ay hamilemiyim diye düşünmekten beynim patlayacak 🤯