Hatice_ bizim gittiğimizde de kabızlık vardı çok normal bekleyin yapacak dedi ömer bey sonra dayanamadım özel bir hastaneye gittim 8.gününde o da ömer bey benim hocam doğru söylemiş bekleyin yapacak dedi.Çok normal bu saatte bunun için mi acile geldiniz dedi hatta.Ama ben nasıl stresliydim.İki doktor da sebze çorbası yedirmemi söyledi mutlaka.10.gününde yaptı.Sonrasında da hep haftada bir yaptı.Sonra 3 günde bire düştü.Sonra gün aşırı yaptı.Şu an her gün yapıyor.Kabızlık başladığında 7-8 aylıktı şu an 16 aylık olacak oğlum.Alerjiden dolayı egzamamız devam ediyor ama