245 Rabbim e hamd olsun bir evladım var hatta ona hamileyken öğrendim hastalığımı ilk gebelik zehirlenmesi diye düşünüldü, protein kaçağım düşmeyince biyopsi oldum böbrek hastası olduğumu öğrendim kolesterol um da hep yüksekti doktora sorduğumda hastalığımdan ötürü olduğu söyledi. Herkesin farklı olabilir bence bu konuyu bir doktora danışın