Gamze77 Önceden hangi memeyi vermissem diğerinden basliyodum. Ön süt-son süt muhabbetinden sonra en son hangisini verdiysem ondan başlıyorum. Küçükken yani yeni doğduğu zamanlarda 1 saate yakın emiyodu yorulduğu için, dinleme dinleme emdiginden öyleydi. Büyüdükçe emme süresi kısaldı. Açıkçası dk tutmadım ama 10,15 dk emiyodur şimdi