Yaprak09 Bebeğim 50 günlük sadece mama ile besleniyor 2 gündür gaz problemi yaşıyoruz öneri ve deneyimlerinizi bekliyorum anneler
nursocum Yaprak09 mamanı karıştırarak hazırla ve antikolik biberon kullan gazın çaresi yok malesef 3 aya kalmaz biter hareketlenince
ElifDemir HonKiPonKiDoNiNo evet gercekten cok iyi sabah onu kullaniyorum aksamda biogai ama saat sasmamasi lazim
TutuKelesh kimyageranne relactazı günde 8 defa 8 damla olmakla her emzirmeden önce veriyordum. Sab simplexi de günde 4 defa 15 damla veriyordum. Onu da 6 saatten bir olarak ayarlayıp verdim.
TutuKelesh merveeminaaa relactazı her emzirmden önce 8 damla, sab simplexi emdikten sonra gazını çıkarıp 15-20 dk sonra veriyordum. Günde 4 defa 15 damla olarak
Karamel2020 Ben hiç bi damladan fayda görmedim para tuzagı geliyor bana rezene çayı içirim kolik masajı yap ama 2 ay bitene kadar ne yaparasan yap düzelmiyor 3. Ayda düzeliyor eger kız bebekse erkek beneklerde daha uzun sürer