Sdayvs bence biran önce göğüs pedinden kurtulup göğüs kalkanına geçmeniz gerekiyor. Asla sızıntı olmuyor bir göğüsünüzü emzirirken diğerinden akan sütü topluyor ve emzirme sonrası bebeğinize içirebiliyorsunuz. İşiniz bittikten sonra yıkayıp tekrar kullababilirsiniz. Ben inanılmaz memnunum hem sütüm boşa gitmiyor hem de günde 10 kes göğüs pedi değiştirmekten kurtuldum tavsiye ederim.