JrEminJrbusra
Ben kırkımın içinde yedim herhangi bişey olmadı☺️
Liyaa
[bilinmeyen] ben denemek için yedim ama sanırım baharatı dokundu hem çok kustu hemde çok keyifsizdi o gün ama ben 46günlük falandı yediğimde hamileliğimde çok canım istemişti yiyememiştim biraz daha büyüsün o zaman tekrar yerim inşallahh 🤦♀️🤦♀️
Azraninnnannnesi
[bilinmeyen] ben yiyorum ara ara dayanamadığım tek şey hamileliğimden beri asitli vs içmedim ama çiğ köfteye dayanamıyorum bi problem yaşamadım 🤣
Anneoluncaanladim
Anacım benim de cok canım istemisti ben de konu açıp sormuştum, aklimdan cikmiyordu 😄😄 ustune kimyon döke döke yedim, her zamankinden farkli bir sancısı sıkıntısı olmadi kızımın. 4. Ayin başındaydık galiba.
NarminaAbdullayeva
[bilinmeyen] ben yenidogudundan bu tarafa cog kofte durum tursu anlayacagin her sey yedim ilk zamanlar bir az gaz falan yapiyodu ama kesmedim surekli devam ettim simdi hic anlamiyo
IrmakBilgin
[bilinmeyen] hamileyken de çok yedim Doğum yaptıktan sonrada yedim yemeye de devam ediyorum çok şükür bi sorun çıkmadı bizde 😊
JrEminJrbusra
[bilinmeyen] sanmam ama içinizde süphe varsa yemeyin biraz daha büyüsün ☺️