Hilerrr Koalammm canım iç saatinde geçse iç ama dikkat et alarm kur telefonuna ben öyle yapıyorum çalar çalmaz içiyorum
Hale-kd Koalammm ben çok önce kullanmıştım hiç birşey olmaz unuttuğunuzu farkettiğiniz anda hemen için sonra normal düzene devam korkmayın ama unutmamaya çalışın dikkat edin 🙂 bir kazaya maruz kalmayın ☺️
Koalammm Hale-kd ya hemşire de sanki bana unutursan hatırladığın dakika iç demişti emin olamadım belki de yanlış hatırlıyorum diye düşündüm teşekkür ederim
Koalammm Hilerrr benmde telefonda alarm var ama o dakka eve internet için gelmişlerdi o sebepten içmeyi unuttum yoksa dikkat ediyorum aldığım günden belli