Asilinnnannesi Kızlar ağaçların altında gölgelik bi yere pikniğe gitmeyi düşünüyoruz. Çadır da kuracaz rahat emzirmek için. Gideniniz var mı. Çok gitmek istiyorum ama cesaret edemiyorum bi sıkıntı olur mu acaba diye
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Asilinnnannesi Gidilir gidilir niye gidilmesin? Oda hava alır bir hava alsın mis gibi uyur zaten. Yabancı kimse gelmeyecekse, sakin bir ortam olacaksa cok da güzel olur 😌
Betull28 Asilinnnannesi ben 20 günlükken gittim güzelce giydirip ve hem uyudu temız havada babada bebegede çok iyi gelmişti
Naneyapragi Kesinlikle git bebişin açık hava alır daha güzel uyuyorlar emin ol hem sen de hava almış olursun ☺️
Asilinnnannesi ertugrulbey19 sizinki artık okula başlayacak nerdeyse 🤭🤭 ben 7 aylık olsa neler yapardım ah ah 🤣
ertugrulbey19 Asilinnnannesi Valla biz virüsten dolayı biyere gidemedik hiç öyle olunca evde olmaya alıştı dışarda seste emmez uyumaz öyle oldu iyice yabanilesti 🤣
Merve___ Asilinnnannesi ben daha gecan hafta sonu gittim niye gidilmesin. Emzirme önlügümü yanima aldim yavrum acikinca emzirdim. Düz bebek arabasi yatagini da yanima aldim onun icinde hep uyudu temiz hava iyi geliyor bebeklere