Heidi bebeğim 1 aylıktı hemen hemen..süte etkisinin olup olmadığını bilmiyorum açıkcası..ben de bu ilacın sütü arttırdığını burdan öğrendim..ama ben karın ağrısı şikayetiyle içmiştim 1 hafta kadar..günde 3 defa aç karnına içmiştim..acilsek doktora söyledim emziriyorum sakıncası var mı diye o da yok içebilirsin dedi..siz sütünüzü arttırmak için mi kullanacaksınız?naçizane tavsiyem bol su için ve emzirmeyi asla bırakmayın..bir de pozitif düşünün 💪🏻