Oglum 3 ay 5 gunluk ayina gore kilosu az cikti gaz problemimiz oldugu icin duzenli iyi beslenemedm dr duzenli kaliteli beslen yine almazsa o zaman mamaya baslariz dedi.. tabiki mamaya karsi degilim ama anne sutu gibi olmaz diye dusunuyorm. Sorum su nasil sutumu kaliteli yagli hale getirebilirm neler yersem oglum kilo alir lutfen fikire ihtiyacim var