Sezenaksukarademir Geçen ay doğum kontrol hapı kullanmaya başladım. Ama adetim kesilmedi. O yüzden 2 hafta kullanıp bıraktım. Şimdi adet olmuyorum 🤦 normal zamanımdan 6 gün gecikti. 2 gün önce test yaptım negatifti.
Tatliskooo Sezenaksukarademir daha önce de kullandım şimdi de kullanıyorum ama dediğiniz gibi bi sorunla karşılaşmadım bu söylediklerim yasmin ve yazz için geçerli . Cerazette kullandıysanız düzensizlik yapıyor o
Sezenaksukarademir Tatliskooo sağlık ocağından aldım. Adını hatırlamıyorum şuan ama dedikleriniz değil
Tatliskooo Sezenaksukarademir microgynon dan bahsediyorsunuz sanırım . sağlıkocağının verdiğini kullanıp yan etki gören bu platformada da çevremde de çok kişi var. Daha kaliteli bişiler kullanmanızı öneririm