deryardakayra biz sab simplex kullanıyoruz, ama ishal falan olmadı 2. Ay aşılarıyla birlikte olmasına rağmen çok şükür öyle bi sıkıntı olmadı sadece huzursuzdu ama rota aşısı mi yaptı diğerleri mi yaptı huzursuzluğu bilmiyorum. Ekstra bi de gaz ağrısıyla uğraşmayın bence duzeni bozulmasın vermeye devam edin. Çünkü düzen bozulduğu anda tekrar oturana kadar sıkıntılı geçer sizin icin