Bebbegim daha 2 aylik. Kaynanama geldik daha bugün bebeğimi orurtmalariyla ilgli post acmsdm. Resmen kollarndan çekerek ayağa kaldryolar halay cekdiryolar size anlatamam bi sürü hareket uyandm yapma dedim kızarak çocuğu robot gibi mi yapcan dedi biz robotmuyuz dedm annemler bze yapmamış hani. Ya herşeyi geçtim ben anneyim kaldıramıyorum kızımı öyle görmeye yapma dediysem yapmayin ya. Üstelik eşim citini bile çıkartmadı. Kizdm dgr odaya gitdm. Hâlâ gülme sesleri geliyor devam edyolar. En çok zoruma giden esimin tedrginlgmi bildgi halde sesini cikarmamsi ustlk bana sen görürsün dedi. Kafayı yicem nasıl biseydir bu ya. Hiç bişy bu kadar zoruma gitmemsdi!!!!