GunesinPoncikAnnesi prensesannesi4 evet sorun var şu an bende şubelerini arayıp ürün sordum zorla cevap verdiler sorun varmış
Yedaarven prensesannesi4 Biz dün gitmiştik sistemsel sorun var demişlerdi hem mağazalarda hem sitede. Sadece mama bez ıslak mendil satışı yapıyorlardı.
prensesannesi4 Meltemgunturkun kız ne zaman annelerin gün odasını seçsem yanlışlıkla cinsellik oluyor anlamadım valla 😂
Defne_cicegim Kızlar ben 2 saat önce ebebege gittim ve sadece nakitle ödeme aldılar sıkıntı varmış sistemlerinde
Leman01 prensesannesi4 daha düzeltememişler mi bizde dün gittik sadece nakit alıyorlar kağıda yazıyorlardı ürünleri
meryemmirasmombuse prensesannesi4 haberlerde okudum hacklenmis ve açılması icin hackerlar 300 bitcoin 20 milyon istiyor filan yazıyordu e bebek bakımdayız diye duyuru yapmış ama bendede açılmayınca öyle okudum
ozgusm Sabah mağazaya gittim sistemleri yokmuş kredi kartıyla ödeme alamıyoruz sadece nakit diye anons yapıyorlardı.Bir ürünün teşhiri yoktu internet sitesi çalışmıyor dedi görevli
BenMathilda Ben durdum durdum bu siparis verdim ya kesin ondan. Ebebege kızmayın arkadaslar, durum tamamen benim bahtsiz bedeviligimde alakali. Elimi attığım sey kurur da.