Hanife_zybk09 Kızlar bebegim 1 aylık ama emmiyor manuel aldım sağmak için ama tam akmıyor elektrikli alsam süt kanallarını da açar mı sütüm varken kesilmesini istemiyorum
Kuzuannesi Hanife_zybk09 bak bnimde emmedi 2 aylikken tuttu sen hergun teklif et memeni tutacak birgun bunu bil
Dygg Hanife_zybk09 ben lansinoh elektrikli pompa kullanıyorum gayet memnunum manueli pek tavsiye etmiyorlar elektronikler daha iyi
Kuzuannesi Hanife_zybk09 olabilir sen zorlamicaksin agzina alsin diye sadece teklif et emmez ise sag biberon ile ver her beslenmede yap bunu ama asla zorlama