Kızım 7 aylık. Normal yumurtayı pek sevmedi. Yiyo ama iştahla yemiyor. Eşim aradı dedi ki keklik yumurtası alayım mı? Yer mi? Bende dedim normal yumurtayı zor yiyo onu hiç yemez. Daha doğrusu veriliyor mu bilmiyorum da. İnternette pek bişey bulamadım. Verme taraftarı da değilim zaten 😂 ama merak ettim. Bıldırcın duydum ama keklik hiç duymamıştım verenleri. Var mı veren? Bıldırcın yumurtası 3 yaştan sonra veriliyor. Normal yumurtadan 2 kat fazla alerji etkiye sahip olduğu için. Ama keklik yumurtasını hiç duymadım 🤔🤔