Defne06 Mrb hanımlar konu dışı ama sizin fikrinize ihtiyacım var derin dondurucu alacağım ama fiyatlar epey uçuk malumuz Vestel kullanan varmı aranızda tavsiye edermisiniz yada kullanıp memnun kaldığınız marka nedir
Tunisinannesi Defne06 kayınvalidem yaklaşır 7 yıldır uğur kullaniyor. Garantiside oldukça uzun bir ürün,şimdi ben alt katlarinda oturuyorum sebze falan yetmiyor diye bir tane daha aliyorlar oda uğur.
Bsecill Defne06 beko aldım 6 çekmeceli ablam geçem sene almıştı memnunuZ ananemde vestel var kurbandan kurbana kullanılıyor memnunlar annemde bosch var 7 çekmeceli sanırım baya büyük bişey 5-6 senedir kullanıyorlar memnunlar teyzemde regal var o da 5-6 senedir kullanıyor ve memnun
Birkoalaanasi Ben değil annem uğur derin dondurucu kullanıyor, 7 çekmeceli çok memnun. Alacak olsaydım onu alırdım.
Bsecill Defne06 bizde herkes farklı marka kullanıyor ama bu şansı işi aklına gönlüne yatanı al canım ya