Kızlar selam 4 aylık oğlum var.Bugün sağlık ocağına gittik aşısı vardı.Hemşire 5. Aydan sonra ek gıdaya geçiş yapabilirsiniz çünkü bebek artık doymuyor 5. Aydan sonra dedi. Ek gıda listesi için kendi çocuk doktorunuzla görüşün dedi. Siz neler yaptınız çocuklarınızı kaçıncı ayda hangi besinlerle ek gıdaya başladınız. Normalde doktorlar ilk 6 ay sadece anne sütü diyor. Şimdie pandemiden dolayı doktora götüremiyorum.