Kayinvalidem vefat etti.yarin 7si.yasin topluyorum varmi Allah rizasi icin okuyabilecek olan.yarina kadar.duasini toplayacagim😔nolursunuz 😔Rabbim buyurmus:hangi kulum birbiri icin dua ederse benim icin en hayirlisi odur diye..nolur bu hayra vesile olun😔😔😔ben kim yazdiysa dua isteyen herkese ettim simdi ben sizlerden istiyorum😔😔