maysa-19 gamzela biz sürekli klima açıyoruz.cunku cam actiginda direk çocuğa geliyor rüzgar dövuyor resmen çocuğu.
Birkucukeylulmeselesi gamzela tecrübeli değilim ama uzun yola geldik bir aydan küçüktü kızım klima açtık pusetine de müslin örtüsünü örttüm
maysa-19 gamzela hele bu sıcakta sadece cam yetmiyor bayılıyor bebeler ben benim bile midem bulanıyor.o yüzden klimayı tercih ediyorum
Janss gamzela Klimanın filtrelerini temizletip direk vurmayacak şekilde çokta soğuk yapmadan kullanmayı tercih ediyorum. Camın rüzgarı hız yaptıkça çok sertleşiyor. 🌿
sedaykn gamzela Cam açarsanız bebek terler ve hasta olur. Klimayı arabaya binmeden sabit bir sıcaklığa ayarlar ve hep aynı kalmasını sağlarsanız bir şey olmaz. Önemli olan terletmemek
EsofmanliSevketHoca gamzela Koronadan dolayı çoğu Prof klima yerine cam tercih edin diyorlar, şahsen ben öyle yapıyorum
pasabeyy gamzela ruzgar basinc yapabilir otoban da vs normal sehir icinde biz cam aciyoruz genellikle
GunesinPoncikAnnesi gamzela arka koltuğa oturup klima açın bebeği de sarın 😊 ben klima açacaksam öyle yapıyorum