gamzela ben iki çocuğumun ikisinede verdim ama şöyle verdim emzirdikten sonra verdim onlar zaten istemeyince atiyolar hele ki yaz aylarinda vermelisiniz benim tanıdığım biri bebeğine su vermemişti çocuğu susuzluktan hastaneye götürdüler ama anlamadılar çocuğun herşeyi temiz çıktı doktor dedi ki su verdiniz mi kadın hayır dedi çocuk yarım çay bardağı su içmişti ve sonra kendine gelmişti diyeceğim o ki su insan vücudunun olmazsa olmazı en az 5 6 çay kaşığı vermelisiniz