mervedms61 Kızlar kızımı sivrisinek ısırdi ama nasıl bi sinekse avucunun içi kadar kızarıklık şişlik var. Minik minik değil yani büyük. Kızarıklık ve şişlik. Yazlikta ısırdi. Oradakiler azgın oluormus. Neyse ne iyi gelir ne yapayim?
Handebl mervedms61 doktorunuza danışarak fenistil gibi kaşıntı önleyici cilt kremleri alabilirsiniz hem kaşıntısını hem şişliğini alıyor ama doktorunuza sormadan almayın
Klfteb mervedms61 oğlumuda sinek her ısırdığında büyük büyük siser ve kabarır ısırılan yerlerde ısı artısı oluyor baya. Soğuk su ile yıkayın . Doktormuz bize fenistil jel veya bioderma sos sprey önermisti Hangisi elimizde varsa .