Gubusu evlenırken ben de oyle almak ıstedım ama hıc onermedıler. O yuzden normal camasır makınası almıstım bosch cok memnunm. Gecen sene de kurutma makınası aldım sıemens. Aynı markalar olursa ust uste konabılıyor bır kabloyla baglıyorlar yerden tasarruf etmıs olursun