Benim bebeğim şuana kadar çok iyi almıştı 3 buçuk kilo doğdu sonrasında ayda yaklaşık 1 kilodan fazla aldı şuan 7900 gr oldu ama bu ay 400gr almış 4. Ay atağı yüzünden sanırım hala gündüz emzirirken çok zorlanıyorum. Yani evet kilosu iyi ama 4 ten 5e geçerken 400 gr alması sizce az mı? Sadece anne sütü alıyor