Ebrareylulll Kızlar bebeğim önce emdikten sonra bütün emdigini su şeklinde çıkardı sonra birden hapşırmaya başladı neden acaba endişe etmeliyim burda virüs çok hastaneye de götürmek istemiyorum
Sedaahmet Ebrareylulll bebekler fazla emdiklerinde kusarlar canım, belki burnuna da kaçmış olabilir kusmugu, o yüzden hapşuruyordur.
TurkerNoyan Ebrareylulll kusmadan önce diliyle oynuyormu ağzında dilini dolandırıyor mu dışarı çıkara çıkara belki reflüsü vardır ondan kusuyodur
elvinazra-27 Ebrareylulll benim bebeğim de hem öksürüyor hem hapşıriyordu. Yenidoğanlarda normal bir durum . Kusmasinin nedeni fazla yediği için olabilir. Fışkırır tarzda olmadığı sürece endişelenme ☺️
Tugbacolak Ebrareylulll reflusu olabılır canım yedırırken yatar pozısyonda yedırme yedırdıkden sonrada 10-15 dakka yatırma bu sekılde kusmassa reflusu var demekkı doktora goturursun
Ebrareylulll elvinazra-27 bugün fışkırır tarzdaydi canım ve 3 kere baya çok ve fışkırarak kustugu için hastaneye gittim endişelendim ama Dr hiç bir şey demedi boşuna gittim teksra ederse yarın gel tahlil yapalım 3 kere kusması normal dedi ben çok ve fışkırır tarzda dememe ragmen hiç umursamadı bile bide özel
elvinazra-27 Ebrareylulll acil öyle maalesef, emzirdikten sonra bir beş dakika kucağınızda bekletin ,hemen yatırmayın. Birde muhakkak gazını çıkarın o da kusmayı tetikliyor. Çok geçmiş olsun .
Ebrareylulll elvinazra-27 acil değildi ama yinede öyle yaptı sağol canım gazını çıkarmıyorum ya okdr masaj yapıyorum çıkmıyor her emzirmeden sonra ondanda kusuyor olabilir haklısınız
elvinazra-27 Ebrareylulll kusuruma bakmayın yanlış okumuşum 😅 Gaz damlası kullanıyor musunuz ? Gaz damlaları gaz çıkarmada çok fayda sağlıyor. Birde gaz çıkarma videoları izleyin , aşağıdan yukarıya doğru yavaş yavaş masaj yapar gibi yapın inşallah faydası olur