Bestem Selam kızlar kizim 3 buçuk aylik evolvia mama kullanıyorum bugün hipp e geçecem kullanma talimatından bisey anlamadım ölçeğinden evolvia da 30 cc ye 1 ölçek koyuyordm bunda da mı aynı acaba
TalentedMom Bestem Arkasında yazıyor 30 çok az değil mi en düşüğü 60 cc 2 ölçek,90 cc 3 ölçek 120 cc 4 ölçek
Mesliza Bestem evet memnundum hiç bir sorunumuz olmadı. 1 yaşından sonra aptamile geçtim çünkü hipp 3 ten sonra devamı yok ama aptamil 3 yaşa kadar
Z-uma Mesliza aynen 1 yıldır hipp kullanıyordum 1 haftadır aptamil 4 e geçtim hipp 3nosu bulunmuyor pek