Gzmy benim oğlumda biberon almıyor çok uğraştım ama maalesef. Başta alıyordu sonra ne olduysa tiksindi ondan. Şimdi 5 aylık verdiğimde Yalıyor diliyle oynuyor ısırıyor falan. Ebebekte anne sütü içirmek için kaşık biberon var ben ondan aldım sıktırıp ağzına döküyorum ona alıştırdım zor oldu ama mecburdum. Bir de iştahsız bebek benimki çok çekiyorum beslenme konusunda 🤦🏻♀️