Merhaba kızlar,benzer başlıklara baktım bir sürü tecrübe okudum ama tekrar yazmak istedim çünkü kafam çok karışık. Tam 7aylık ikizlerim var ve 1ay once ek gidaya basladik. Doktorumun yonlendirmesiyle corba,meyve sulari(elde sıktığım),yogurt,pekmez,yumurta sarisi seklinde ilerledik. Zaten cok cok istekli ve hevesli yiyen cocuklar degiller ancak tadimlik yiyorlar. Birkac gundur taneli pure yapmaya basladim ve cok ogurduler. Ben cok panik ve evhamli bir anneyim hal boyle olunca tekrar pure kivamina dondum. Ama boyle olsun istemiyorum alissinlar ve her seyi yesinler,taneli yesinler istiyorum ama onlar ogurunce ben cok korkuyorum ay boguldu bogulcak diye. Daha 7.aydayiz aslinda gelisim olarak da azcik geriden geliyorlar zaten. Yavas yavas pure kivamini arttirip daha sonra blw ye mi gecsem napsam bilemiyorum. Hem onlar yerken benim icimin rahat olabilecegi hemde taneliye alisabilecekleri bir yontem var midir? Tecrube eden annelerden yardim istiyorum🙏🏻