Seutfu hiçbişey kullanmıyorum nerdeyse çıplak ediyorum öyle zamanlarda. Dün bütün gün ince ipli zıbınla durdu çıtçıtını da açık bıraktı uyurken de üstünü örtmedim ankarada yaşıyorum anormal sıcak var öyle edince geçiyor benimkinin bi de sabunsuz şampuansız duş aldırıyorum hergün iki günde bir şampuan sabun kullanıyorum