Aydanzeyd damla kullanmadan kolay çıkmıyor ne yazık ki çok küçük olduğu için🥺 buradaki herkes genelde biogia ve san simplex kullanıyor biz dahil ben çok memnunum şu an sadece sab simplex kullanıyorum oğlum aşırı gazlı bir bebek ama bu damla çok iyi geldi her öğününden sonra dik tutup önce sırtına vurun sıvazlayın sonra da karın üstü yatırıp tekrar edin tekrar dik tutun benim oğlumda bu şekilde işe yarıyor masaj içinse direkt saf zeytinyağı kullanın